INLÄGGSIDA alicemazing -

I CAN'T BELIEVE THIS

Veronica Maggio- Mitt hjärta blöder
Saknar sommaren, saknar värmen, saknar bruna ben (asbruna ben menar jag då), saknar att få vara riktigt kär, saknar saknar och längtar.

Hejsan alla cpbarn! Sitter i skolan, är väldigt irriterad. Har varit det sen imorse, inte bara för att det känns som att ingen engagerar sig i detta jäkla projektet utan också för att jag försov mig imorse.. + att tåget var försenat. Det kan verkligen förstöra hela ens dag. Medans alla andra gör ingenting gör jag också det (bara det att jag skrivit klart min del av arbetet). Slutar kvart över tre, sen ska jag hem och gosa ner mig i sängen. Började redan igårkväll längta efter kvällens träning. Vi hörs, arg tjej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0