INLÄGGSIDA alicemazing -

I NEED YOU


You two together give me no reason to smile ^


Godmorgon! Rullar fram efter dagens matintag. Bokstavligt talat rullar. Därav hoppas jag att mitt pass kommit idag så att min underbara mamma kan fixa ett gymkort till mig + att jag börjar dagen med en tallrik special K, ananas, vitaminer och barnprogram. Mest av allt hade jag velat använda mitt pass till att flyga till Thailand och hälsa på Lovisa. Hade gjort vadsomhelst. Anyway uppe med tuppen idag (typ)! Måste bara berätta att Kenzas inlägg här berörde mig, blev tårögd hennes, hjärta är stort och en vacker dag önskar jag att jag också kan få göra fattiga barn så glada. Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0