INLÄGGSIDA alicemazing -

LOOK


stickad hunky dory kofta (inte samma som igår)//bikerjacka-h&m//skärp-Oldie//byxor-h&m//skor-euro shoe//halsduk-gina t//armband-pandora & thomas sabo
Somnade tidigt idag. Vaknade nyss, är på skitdåligt humör, jag ska upp tidigt och träna innan skolan imorgon. Klockan är satt på kvart i sju. DET SKA JAG GÖRA! Idag har jag knappt ätit något till middag, är på dåligt humör och ingenting är bra alls. Har ätit lite chips (oj nyttiga cheyen, fyfan vad jag ångrar allt skit jag stoppat i mig idag. Det ska fan bli stopp på choklad, godis, chips nu) Beachen 2012 är allt för nära. Kan ju även passa på att inspirera mina läsare lite och säga att jag faktiskt gått ner cirka 2,5 kg nu när jag börjat styrketräna. Har bestämt mig för att gå ner 10 kg till sommaren. DET är ett mål! Btw, jag hatar att prata om vikt. Så jag kan ju berätta när jag nått mitt mål sen och hur om det nu intresserar er. Godnatt bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0