INLÄGGSIDA alicemazing -

"MAMMOR OCH MINIMODELLER"

Rubriken- kan ha varit det sjukaste programmet någonsin faktiskt. Alltså nej, får jag barn ska jag låta mitt barn få vara BARN sålänge så möjligt. Klart man kan tycka det är kul och bli fotograferad men detta är bara överdrivet. Blir så irriterad, för inget barn kan börja "tänka" så själv utan måste bli uppmuntrade av sina föräldrar. Man är en spegel av sina föräldrar så är det bara. Sen fanns det ju några smarta vuxna där och några söta barn, "man behöver inget smink när man är nio år" man behöver inte försöka göra sexiga poser när man är så liten. Det är bara så sjukt äckligt!!!
Varit ute och powerwalkat i 40 minuter. Jätteskönt att få rensa tankarna lite. När jag kom hem körde jag lite styrka, och stretchade magen. Bästa sättet när man har träningsvärk är att göra på bilden ovan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0