INLÄGGSIDA alicemazing -

MYS MED MIN FINA

Efter massa chillandes framför tv:n igår kom Lovisa hit. Så vi lagade god mat, kollade på Gladiatorerna och skrattade åt sånt som bara vi skrattar åt. Märks hur mycket vi saknat varandra iallafall, efter Gladiatorerna tog vi oss ut i det kalla vädret och åkte till Hemmakväll, sen kollade vi på "Jag saknar dig". Jag tror vi båda hade rätt höga förväntningar, för den var inte alls såbra som jag hört att den skulle vara. Anyway, lite tårar blev det ändå. Och efter det kollade vi på barnen i Bullerbyn (LOL). Nu ska jag kolla på Jag saknar dig en gång till, efter det SKA jag till gymmet. Ska köra två pass idag för jag har slarvat lite med träningen de två senaste dagarna. Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0