INLÄGGSIDA alicemazing -

SVAR PÅ KOMMENTAR

CAROLINA om I NEED A FAST CAR:
är du nere för att det är din första kärlek mattias christensson och julia olsson som är tillsammans, sluta vara så ledsen tjejen, du har fantastiska vänner som stöttar dig till 100%, du måste inse att det finns andra fiskar i havet.

Svar: Allt handlar faktiskt inte om honom, det är en annan sak som har hänt. Dessutom är dom inte tillsammans, tror du verkligen att någon jag varit bästa vän skulle gjort något sånt mot mig? Klart det är jobbigt att veta att han har någon annan. Men hon är inte i närheten av så fin som Julia Olsson är. Den tjejen han är tillsammans med nu är absolut ingenting att vara avundsjuk på. Och jag orkar inte lägga ner mer energi på en kille som inte lägger ner energi på mig. Jag har gjort mina misstag och han har gjort sina, jag gjorde ett misstag när jag sa att jag bara ville att vi två skulle vara vänner och han gick och träffade den mest manipulerande människan jag någonsin träffat som han är tillsammans med nu. NU har vi ingenting mer att säga till varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0