INLÄGGSIDA alicemazing -

TEARS DON'T MEAN YOU'RE LOSING

Detta skrev Emelie om mig på sin blogg. Tror jag glömmer bort hur fina vänner jag har. Alltså jag blir tårögd när jag läser detta! Så himla fint. Nu vet jag ett nyårslöfte jag ska ha- Börja lyssna mer på vad mina vänner säger. Ja, ni förstår nog inte vilken dålig lyssnare jag är. Om jag inte är intresserad så lyssnar inte jag, eller ifall jag tänker på något helt annat. Men när jag pratar så ska alla lyssna på mig. Dessutom pratar jag skitfort och berättar alltid så folk inte förstår, speciellt inte om det är folk jag inte känner såbra. Har somsagt så fina människor runtomkring mig som jag måste lära mig att ta vara på! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

stämer det hon skrivit ju!

2012-01-02 @ 16:51:30
Postat av: Anonym

Vad heter Emelie Ekelunds blogg ????

2012-01-02 @ 16:59:15
Postat av: Anonym

<3

2012-01-02 @ 19:33:05
Postat av: Anonym

????????? Vad heter den

2012-01-03 @ 00:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0