INLÄGGSIDA alicemazing -

THAT ONE NIGHT WAS MORE THAN JUST RIGHT


Update: Är lite smått irriterad just nu, budade hem ett par gamla levi's jeans (som jag ska göra om till shorts och sätta nitar på, kommer blir SKITSNYGG) trodde jag hade vunnit dem, men nu helt plötsligt hade skitmånga budat över... Lite tråkigt medtanke på att dem var kickass snygga. NU har jag iallafall hittat ett par riktigt snygga som jag budar på!!! Vet någon vart man kan köpa nitar???

Tråkigt att jag somnade runt fem-tiden och vaknade runt åtta när jag bestämt mig för att både plugga och träna idag. Nu får jag väl helt enkelt ta tag i pluggandet nu och sen sticka till gymmet lite senare, tur mitt gym har öppet till tolv! Anyway, pluggar demokrati nu. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan köpa nitar på panduro, har för mig Kenza gjorde det i fjol

2012-01-30 @ 21:17:07
Postat av: Sandra

Du kan köpa ett nitskärp på t.ex. Killavdelningen på H&M. Det är jättelätt att ta av dem med en skruvmejsel eller liknande! Sen bara stick "taggarna" genom tyget och bocka in dem! Har gjort det på två av mina par. Snyggt som fan är det;)

2012-02-01 @ 18:59:39
URL: http://frommetoyou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0