INLÄGGSIDA alicemazing -

PEOPLE CRY NOT BECAUSE THEY'RE WEAK BEACUSE THEY'VE BEEN STRONG FOR TO LONG

"Mamma hämtade mig ifrån skolan idag, har nog aldrig gråtit så mycket framför en annan person som jag gjort idag. Att två helt skilda händelser kan sammakopplas och påverka en människa så otroligt mycket var något jag inte trodde var möjligt. Jag vet att jag är en otroligt stark människa, jag vet om det nu. Men idag, idag är jag inte stark idag. Jag orkar inte tillåta mig själv att bli ledsen för saker jag inte kan påverka längre, detta har tagit så otroligt mycket energi ifrån mig i snart två år. Båda sakerna. Jag orkar inte vara ledsen längre."

Efter en lång pratstund känns det iallafall lite bättre. Får alltid ont i huvudet när jag gråtit mycket så måste faktiskt sova ett tag innan jag tränar nu. Idag har iallafall jag varit i skolan, hade en lektion sen har vi spenderat resterande av skoldagen på Sundspärlan eller Atmos. Handlar om hållbar utveckling osv. Ganska instressant faktiskt. Over and out

Kommentarer
Postat av: erica

var inte ledsen aliiice:(

2012-01-18 @ 22:43:32
URL: http://ersoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0