INLÄGGSIDA alicemazing -

Albin Gromer- För det är du lyrics

Jag tänker springa till dig nu, ett mått om, ta dig nån minut. För det är du, för det är du. Inget stoppar mig när jag tar mig fram, hoppar över berg genom tusen land, för det är du, ja för det är du.
Jag hoppas och jag flyger uppe bland moln, inget kan få mig att vända om, för det är du, för det är du.
För det är du så vill jag vara så nära som jag kan, kan springa flera dar tills jag kommer fram, du är den enda jag vill ha, i hela världen. För det är du.
Dyker ner i djupet, simmar till havs, ett enda andetag tills jag hittar min skatt, för det är du, för det är du.
Jag vandrar genom marken ingen oas, en tanke på dig så är regnet tillbaks, för det är du, ja för det är du.
För det är du så vill jag vara så nära som jag kan, kan springa flera dar, tills jag kommer fram du är den enda jag vill ha, i hela världen. För det är du. För det är du så vill jag vara så nära som jag kan, kan springa flera dar, tills jag kommer fram du är den enda jag vill ha i hela världen. För det är du.
Jag ser det när jag håller i din hand, tillbaks på jorden när jag är i din famn, finns ingen annanstans jag vill va, och du kan lita på det. För det är det du, för det är du, du.  Yeah, för det är du.


Finaste låten just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0