INLÄGGSIDA alicemazing -

FREEEEEDOM

Hejhej underbara ni! Jag vet jag är sämst...på att blogga hålla er uppdaterade om mitt fantastiska liv osv. Men efter en powerwalk ner till campingen där jag blev bjuden på fika av rebbe åkte jag till Malmö, mötte upp Jasse och sen vidare till Åhus. FYFAN, bara resan var rolig och så fort vi kliver in på campingen träffar vi några killar vi träffade i Åhus förra året. Lite senare träffade vi på 10 (eller fler) goa killar ifrån Linköping som vi senare följde med till deras "hotell/lägenheter" där vi festade vidare, så himla mycket roligare att festa med äldre människor och fett goa killar alltså!!! Vi stannade iallafall där till halv sex imorse och sen tog vi bussen hem. Sen somnade jag gott kan jag lova. Underbart liv. Föräldrarfritt äger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0