INLÄGGSIDA alicemazing -

B-DAY

 
Godmorgon! Igår när vi satt och åt, så var Emelie försenad till maten (som vanligt, hehe) men sen när hon kom hade hon med sig Frida och Jennifer också, hur chockad blev inte jag? Fick ögonbindel och musik i öronen, en jävla tur må jag säga, blev snurrad hit och blev snurrad dit. Men kul var det! När dem väl tog av bindeln och musiken så hade dem dukat upp fint med mat och gjort tårta som det stod Alice på, alltså jag fattar inte själv att jag fått dem finaste vännerna! Blev så otroligt glad och detta gjorde verkligen hela min dag. Var hemma runt två-tiden efter en hel del snack om midsommar och planer, osv. PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0