INLÄGGSIDA alicemazing -

HAIR


killen : bli inte glad när många killar springer efter er, det gör vi med en fotboll med, och sen sparkar vi bort den.
tjejen: då borde ni inte heller bli så glada när vi säger vi är kära i er, det är vi i våra skor också men ändån skaffar vi 15 par till!

Bästa ^


Är otroligt besviken på allt och alla just nu. på onsdag fyller jag år och jag längtar inte dit ett skit. Nu låter jag säkert som en skitunge, men jag vill ha kul på min födelsedag, jag vill festa med alla mina goa vänner. Så drömde jag igår att jag fick en överraskningsfest som mina bästa vänner hade fixat. Och nu är allt kaos. Stänger av mobilen och går och lägger mig nu. Godnatt


Håret förresten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0