INLÄGGSIDA alicemazing -

IDAG

Idag har varit en "jobbig" dag. Vaknade av att Emelie sa hejdå vid åtta imorse, då skulle hon till jobbet. Då gick jag in och la mig i Fridas säng (ångrade att jag inte gick in med dem igårnatt, sjukt ont i ryggen idag) Sen vid tio väckte jag Frida för att hon skulle dansa och sen vid elva kom hon hem och då somnade vi om och vaknade vid halv två, gjorde massa go, onyttig mat och sen kollade jag på Frida när hon badade! Sen kom mamma och hämtade mig runt fem och då åkte vi och handlade mat till imorgon. Imorgon kommer bli en skitkul kväll!!! Har nyss käkat räkor och kräftor och massa gott till det! Next- till Frida för en liten update ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0