INLÄGGSIDA alicemazing -

OLD PICTURE

Denna bilden är nog tagen för exakt ett år sedan. Jag och Lovisa åkte spontant till Helsingborg för att käka McDonalds och för att möjligtvis få en glimt av min dåvarande crush. Jag var helt enkelt ung och dum då! Gjorde massa konstiga saker för att jag var kär. Som jag egentligen inte just nu vet om jag var. Vet inte mycket nuförtiden. Vet bara att jag måste njuta av denna tiden och sluta tänka på att jag inget hellre hade velat vara några år äldre. Jävla ålder.


Just nu är jag bara så otroligt rastlös medtanke på att jag somnade på soffan innan. Typisk mig! Skulle egentligen Gymmat idag men istället sköt jag upp på det, somnade, träffade Emelie. Vem behöver gymma? Äter knappt något ändå eftersom det är varmt och solen skiner då dricker jag hellre tonvis med vatten eller liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0