INLÄGGSIDA alicemazing -

SOMETIMES YOU NEED TO BE SATISFIED AND HAPPY

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Klänning- Whoops fashion//kofta-hunkydory//kilklackar-scorett
Självförtroende och självkänsla- känslan när man går ut genom dörren och känner att man har lyckats med outfiten och känner sig otroligt fin, både på utsidan och insidan. Det handlar inte om att skryta det handlar om att trivas med sig själv. Att vakna på morgonen och känna att detta kommer bli en bra dag för att jag tycker om mig själv. Idag kände jag mig så, jag kände mig glad jag kände mig fin och jag kände att jag inte behövde någon som sa det till mig. Just nu trivs jag med mig själv! Hoppas ni också gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0