INLÄGGSIDA alicemazing -

-NÄ MEN HEJ -HEJ MEN NEJ

Saker jag inte tycker om/stör mig på.

1. MÄNNISKOR som inte ser när viktiga saker är viktiga, typ som det här projektet med Kony. Man bara wake up? Det är inget att skämta om? Det är barn som går ut på gatan och ska handla som blir kidnappade och tvingas framträda soldater. Visst barn i Afrika svälter och dör. Men det är så jäkla svårt att påverka! Detta är något vi KAN göra något åt. Detta är något jag ser framemot att följa! 

2. Människor som säger "jag skiter i henne" "jag bryr mig inte ett skit om henne" Nä okej, men ändå bloggar man om varandra, pratar om varandra och säger orelevanta saker om varandra. Sluta lägg ner energi på människor du inte tycker om och fokusera på dig själv och dem människorna du älskar! Det jobbar iallafall jag med. Och detta är någonting jag måste påminna mig själv om varenda dag.

3. När någon kallar mig för bästa vän när man träffats några gånger, jag har EN bästa vän. Jag har haft några stycken "förhållanden" med vänner som inte har fungerat, och som jag nu kan se att den personen faktiskt inte var min bästa vän.  Det jag måste tänka på är att sluta jämföra mina andra vänner med min allra bästa vän, det vi har har jag inte med någon annan och kommer troligtvis aldrig ha heller. 

4. När killar som har flickvän raggar på mig. Come on, tror killen seriöst att någon bra tjej skulle vilja ha honom när han har flickvän och raggar på andra. Något säger mig att han kommer göra exakt likdant emot mig! BIG NO

5. Människor som är yngre än mig och tror att dom kan bossa runder. Det har alltid gått mig riktigt mycket på nerverna! Alltså nej, jag kan inte kontrollera mig när folk gör så mot mig. Det kan även vara folk som är runtomkring min ålder. Man bara "hej, jag har en mamma som säger till mig vad som är okej och inte okej" 

6. Vänner som blir sura för att man är vän med deras ovänner. Jag menar det som har hänt är mellan er två. Jag kommer inte överrens med alla mina vänners vänner. Så är det bara! Get over it

Kommentarer
Postat av: rebecca

HAHAHAH <333333

2012-03-09 @ 15:42:31
URL: http://thisisrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0