INLÄGGSIDA alicemazing -

29 mars 2012

Ett fel närmare rätt ett sätt att se på saken. Brukar svälja dina lögner mest för att få känna smaken. Ett fel närmare rätt ett sätt att se på saken, brukar svälja dina lögner mest för att få känna något. Jag kommer aldrig kunna se det sköra om jag inte slutar att bestämma mig. Jag kommer aldrig mer få smaka på det svaga om jag inte låter sanningen gro.
Jag måste lära mig att se det som finns framför mig och det som ingen kan ta här ifrån och även om jag inte vet vart jag ska så får jag aldrig sluta gå.

Ett fel närmare rätt ett sätt att se på saken. Brukar svälja dina lögner mest för att få känna smaken. Ett fel närmare rätt ett sätt att se på saken, brukar svälja dina lögner mest för att få känna något. Jag kommer aldrig kunna se det sköra om jag inte slutar att bestämma mig. Jag kommer aldrig mer få smaka på det svaga om jag inte låter sanningen gro.
Jag måste lära mig att se det som finns framför mig och det som ingen kan ta här ifrån och även om jag inte vet vart jag ska så får jag aldrig sluta gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0