INLÄGGSIDA alicemazing -

Ännu en mysig morgon med bästis

Tränade igår, hade lagt ut nyckel till Lovisa så när jag kom hem låg hon och sov på soffan. Efter att ha ätit middag och bakat en misslyckad kladdkaka som fick stå orörd stack vi till Ica och köpte morötter, gurka, dippa och doritos. Vi kom hem lagom till BB och när kvällens avsnitt tog slut låg vi och kollade big brother live tills vi somnade. Nu denna morgon har vi legat och pratat, jag har dansat dansmatta och sen kom på mamma hem med god frukost. Nu ligger vi i soffan och kollar film.

Ska bege mig ner till ip om någon timme och kolla fotboll. Ikväll hade jag roliga planer, redan sen förra veckan. Men istället för att festa ska jag ligga hemma och göra ingenting. Mysigt det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0