INLÄGGSIDA alicemazing -

HAPPY

Denna dagen avslutades otroligt jäkla bra. Att några få ord och en bra träning kan göra en hel kväll, jag är så jäkla nöjd. Cyklade hem med Landin som spelar i mitt lag, en tjej som alltid är glad oavsett. Hon får alltid en på bra humör och hon är en av favoriterna i laget, imorgon är det lagfest och den ska faktiskt vara hemma hos Landin. Ska bli riktigt roligt!!!! Nu ska jag sova, spanska tio över tio imorgon. GODNATT!!

Ps. En bild på mig och min andra halva sen 2010. Tänk att vi hållt ihop i mer än två år nu, helt ofattbart medtanke på att jag lätt "tröttnar" på människor. Dig släpper jag aldrig ut ur mitt liv. Älskade älskade vän. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0