INLÄGGSIDA alicemazing -

HAPPYHOUR


Hahha, det spårade somsagt igår. Tvingade i Ericas hund min goda drink. Försökte även bära honom, alltså han väger typ 30-40 kilo. Skittung!!!


Bara glada miner denna helgen (typ) Denna söndagen har iallafall varit skitbra, fick ett mail av min mattelärare där det stod resultatet på mitt matteprov som vi gjorde i fredags, fick G. Kanske inte låter "skitbra" i era öron men för mig är det ganska bra. Jag suger på matte och denna veckan tog jag mig inte tid till att plugga, så det var bra! Sen jag kom hem ifrån matchen har jag bara ätit ätit och ätit, åt först två bullar ett halvt kexchoklad och tre glas mjölk. Sen har jag druckit 20 liter vatten känns det som, ätit räkor, smakat lite jordgubbar, ätit paella och nu återstår den hemmagjorda marängtårtan och jordgubbarna med basilika på. ÅH JA! ♥ 

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla sjuk!!! HAHHAH

2012-03-04 @ 21:44:22
Postat av: nathaaaaaaaa

Åhh du är så söt! Va tvungen att skriva haha

2012-03-04 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0