INLÄGGSIDA alicemazing -

MORGON

Godmorgon! Ställde klockan på tio igårkväll. Bara för jag skulle göra min fina vän tair en tjänst. Jag har alltså gjort två otroligt goda gärningar på mindre än 24 timmar, go alle!! Nej men igår när jag och Sofie satt och fikade fick jag syn på en datorväska, öppnade den och såg att det var någon som var 93 som gick på filborna, ringde Tair och det visade vara sig hans kompis kompis eller något, anyway tog första bästa tåg hem och mötte tarre, följde sedan med honom och köpte 600 sugrör och lite annat till partyt ikväll!! Awesome. Något som var mindre awesome var att han glömde sin påse på Landskrona ip där han dömde, det resulterade att jag var en riktig ängel och cyklade och hämtade påsen imorse ångrar dock inte detta för fick se skitsnygga boisare som ska spela match idag:D nu ska jag äta frukost!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0