INLÄGGSIDA alicemazing -

NU SAKNAR JAG SOMMAREN 2010

Skiter i om du är tjock, smal fin eller ful. Dansa pausa, dansa, pausa.


Låt mig förklara en sak, sommaren 2010 kommer alltid betyda mycket för mig. Det hände många positiva saker då, och även fast jag kan skriva, säga det ibland ångrar jag ingenting med den sommaren. Den var varm, den var underbar, jag var glad, jag var solbränd, jag var lycklig. Jag gjorde massa roliga saker med min absolut bästa vän. Den var helt enkelt perfekt. Sommaren 2011 var också skitbra. Men 2010 kommer på något sätt alltid betyda lite extra för mig. Denna sommaren vill jag hitta något speciellt, vill ha en riktig sommarromans. En sån som man aldrig kommer glömma, ungefär som 2010. Jag vill göra massa saker jag inte gjorde 2011. Fanns många saker jag helt glömde bort eller helt enkelt inte hann förra sommaren.. Ungefär 40 dagar kvar sen tar jag ett välförtjänt sommarlov. Fast först påsklov. Ibland är mitt liv bra. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0