INLÄGGSIDA alicemazing -

SCHOOL MAKES YOU TIRED

Hejhej! Steg upp klockan sju imorse, dead man walking @school, har varit så förbaskat jäkla trött. Somnade på bussen hem och nu ska jag käka ett par mackor och slänga mig på soffan. Vet inte när jag ska ta mig tid till att plugga, men för mig kommer sömn och mat FÖRST. Jag har prov på torsdag. MÅSTE plugga!! 

Bilden är ifrån i somras när vi var i Stockholm. Saknar sommaren sjukt mycket! Finns många saker/personer jag saknar just nu. Lovisa åkte till London imorse och samtidigt som jag är glad för hennes skull är jag duktigt avundsjuk, har varit sugen på att åka dit, träffa pappa, kusinerna alla farbrödrar ett bra tag nu. Får ta tag i det snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0