INLÄGGSIDA alicemazing -

SORRY GUYS

Det här med uppdateringen idag har ju inte varit på topp. Ska sätta handen på hjärtat och säga att jag helt ärligt glömt bort att jag ens hade en blogg. Hur kunde jag göra det liksom? Idag började jag klockan tio. Kom försent till första lektionen då jag försov mig och missade bussen. Hade ingen ork till att ta tåget idag, så väntade helt enkelt på nästa buss. På lunchen hade vi två timmars håla så, vi åkte ner till stan och käkade på graffiti, sedan återstod det historia och 2,5 h samhälle. Fick sluta klockan fyra och då tog jag tåget hem och somnade på soffan. Ikväll har det kollats champions league med trevligt sällskap. Ibland har man det bra! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0