INLÄGGSIDA alicemazing -

11 mars 2012


Kollade melodifestivalen och tyckte livet sög riktigt hårt igårkväll så efter många om och men åkte jag och Mallan spontant till Helsingborg igårkväll! Var dock hemma i tid. Gjorde många roliga saker igår, träffade några roliga stockholmare som kom fram och pratade med mig, fick tillochmed en ros:D Det gjorde min kväll! Hahah!! Idag har varit en dålig dag. Började med en riktigt dålig morgon, sämsta pålänge, samlade iallafall ihop mig och stack till samlingen, matchen blev 0-0 men kan lätt säga att det var vi som förlorade den. Nya tag nästa vecka!

(och ni får tycka vad ni vill om att jag festar, bara för jag sticker ut en kväll eller sticker på fest betyder inte det att jag dricker alkohol varenda gång. Med all respekt till dem som gillar att ligga hemma två dagar på rad. Fine, men jag är inte den tjejen som tycker om att ligga hemma med mamma två dagar i rad. Har alldeles för mycket energi för det! Och sen en sak till, bara för jag håller i ett glas eller gör en speciell min, betyder inte det att jag är SKITFULL.... Så nu kan ni sluta kommentera eller spekulera om det. )

Kommentarer
Postat av: anna

vart är detta? stället ser så bekant ut?:)

2012-03-11 @ 20:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0