INLÄGGSIDA alicemazing -

I'M A BIG MESS

Det har hänt lite saker, så ingen träning idag, har inte tränat på 3 dagar nu. Ni vet när en person som är alkoholist eller beroende av droger inte får droger alkohol osv? Så som dom känner sig när dom inte får det dom är beroende av känner jag när jag inte tränar. I tisdags satt jag och skakade på matten i skolan. Vet inte om det hade med det att göra eller något annat, men blev lite rädd för mig själv. Denna helgen ska bestå utav massa chillande. Ska kolla när laget spelar match på söndag och på lördag ska jag plugga och imorgon ska jag mysa med min bästis. Kan ju alltid hoppas på att hon stannar hela helgen eftersom jag är homealone. 

Imorgon ska jag inte till skolan. Ska ligga hemma hela dagen, jag mår faktiskt inte alls bra! Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0