INLÄGGSIDA alicemazing -

GO KVÄLL

Hejhej! Är i Svalöv förtillfället och här har jag varit hela kvällen. Har ätit middag med mamma och Arne och sen kände jag för att powerwalka i kvällssolen som tittade fram, mötte Elin och Julia gick en runda sen efter att vi varit på linåkerskolan och jag fått känna lite nostalgikänslor så gick vi hem till Berggren och hängde där ett tag. Kände för att springa hem sen och det gjorde jag. Inte så långt men nu kommer jag kunna sova gott iallafall. Kom hem för en stund sen och nu ska jag duscha och sen krypa till kojs. Go morgon/dag/kväll med andra ord. Puss



"It's gonna take a lot to drag me away from you. There's nothing a hundred men or more could ever do"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0