INLÄGGSIDA alicemazing -

GO UPPLADDNING

Har faktiskt haft en riktigt bra dag eller ja, åkte till skolan skrev nationella sen åkte jag hem igen, för jag skrev ingenting på den "lättaste" delen så tänkte varför ska jag då skriva uppsatsen när jag inte kan ett skit om språket. Jag vet att jag kan göra i princip allt om jag vill, för jag är stark och har en stark vilja! Men jag vill inte lära mig ett språk jag måste lägga ner all energi på. Hehe (negativ) men ja, åkte iallafall hem för somnade på lektionen. Men det har "hänt" eller vad jag nu ska kalla det. Andra saker som jag gjorde mig glad hehe. :D Mådde inte alls bra, nu har jag dock sovit typ 5 timmar och fått i mig massa GO mat. Match ikväll mot Råå!!! Wiho


Kommentarer
Postat av: elinrolfsdotter

PANNKAKOR KAN VARA DET GOASTE, BÄSTASTE SOM FINNS!

2012-05-09 @ 14:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0