INLÄGGSIDA alicemazing -

TRUE

Dubbelmoral- när folk säger en sak och sen 26 minuter (för att vara exakt) gör någon exakt likadant. I don't get it? Vet inte vad jag ska säga. Är tom på ord, har sagt mitt helt enkelt & förlåt för att jag skriver orelevanta saker som ni säkerligen inte förstår.. Vill bara inte hänga ut någon och vill absolut inte skriva vad som hänt. Onsdag imorgon och då ska jag ta nya tag, ska träna gym ordentligt och försöka att inte tänka på personer/saker som får mig att bli ledsen. Jag har bestämt mig för att imorgon ska bli en bra dag. Har förövrigt storstädat mitt rum, mest för att rensa tankarna. Och även fast jag skriver att jag är glad osv, så är jag väldigt väldigt ledsen just nu. Men godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0