INLÄGGSIDA alicemazing -

VALBORG DEL 1

Hej alla fina! Åh så underbart jag hade det igår. Det var en underbart varm dag och jag var glad hela kvällen (eller okej inte hela, blev jävligt lack när busschauffören hem klockan tre sa att jag skulle betala "hel" alltså vuxenbiljett. Jag bara jag är 16? Tog upp mitt pass och tryckte upp det i huvudet på honom. Så arg var jag) Anyway, gick upp vid åtta igår fixade mig duschade osv. Sen tog jag Emelie, Rebecca och Jäzz tåget till Lund, handlade sallad, jordgubbar, vindruvor, juice och chips. Kan erkänna att jag nog ALDRIG sätt så många snygga killar på en och samma gång.. Hehe! Blev iallafall lite för mycket sol, värme och alkohol och för lite mat. När vi kände att vi gjort stadsparken promenerade vi in till stan och käkade MC och sen åkte jag hem, duschade och bytte kläder. Begav mig senare till Emelie för att fixa mig där tillsammans med henne och Rebecca och äta tacos! KÄRLEK ♥

Vid omgång två åkte vi till Rydebäck där det var förfest med massa goa killar. Sen begav vi oss in till stan och sen till rydebäck igen, där festade vi till två ungefär och sen åkte vi till stan där jag hälsade på Filip och sen åt vi MC igen, haha. Fetto. Vid tre åkte vi hem och vid fyra-tiden somnade jag gott. FYFAN VILKEN BRA DAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0