INLÄGGSIDA alicemazing -

Some people scare me so much.

Folk blir så lätt besatta av saker och ting. Vad jag inte kan förstå är när det går så långt att människor blir besatta av andra människor, eller när det blir personliga angrepp. Det är det som skrämmer mig mest i livet. Jag har därför valt att plocka bort appar som Facebook, instagram, och Facebook messenger, och blogg bokmärken. För att jag helt enkelt inte vill bry mig om andras liv, förutom mina närmsta. Men jag behöver inte läsa deras bloggar för att veta hur dem mår. I know that by heart. Har dock kikat in på Facebook idag via datorn och via safari, mest för att hålla koll i grupper som har med skolan, fotbollen att göra. Blogg-appen får givetvis stanna kvar, vad skulle ni annars göra? Ni är ju minst 300 personer som bara måste gå in här varje dag. Vissa lite mer än de kanske borde. Men nu blev det lite för deep, back to pluggandet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alice du är bäst, din blogg är bäst. Bry dig inte om några nollor

Svar: Tack sötis :D
Alice Opebiyi

2012-11-05 @ 19:45:49
Postat av: natalie

Lite rolig är du allt. Varför leker du att du inte vill eller bryr dig om att folk ska läsa din blogg? när du reklamerar den så fort du får ett tillfälle? tror alla vet att detta bara ett sätt att provocera. lite pinsamt försök dock.

Svar: hahah, lol ;) du låter provocerad iallafall! Kram
Alice Opebiyi

2012-11-05 @ 20:21:09
Postat av: Anonym

Men det är väl det som är grejen med en blogg? Att många besöker den. Var glad för det, tyder ju på en bra blogg ;)

Svar: Hm du missförstod nog syftet med inlägget. Jag är sjukt glad för att jag har många som läser min blogg. Men folk som går in här och klankar ner på mig, försöker trycka ner mig. Eller överhuvudtaget inte tycker om mig, har ju faktiskt ingenting här att göra. Inte sant? ;)
Alice Opebiyi

2012-11-06 @ 07:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0