INLÄGGSIDA alicemazing -

Day one

Är hemma hos min kusin och min moster. Världens goaste människor! Mötte upp pappa på Liverpool street. Alot of catching up to do, om man säger så. Helt överlycklig är jag, och så mycket på en och samma gång. Sen tog vi tunnelbanan till clapham south där vi har druckit te, pratat. Finaste människorna! Så glad jag är. Just nu önskar jag att fredag aldrig kommer. Går inte att beskriva känslan, lukterna, människorna, dialekten. Allting kommer tillbaks. Ska sova nu, har varit en lång dag och imorgon har jag väl ganska mycket att stå i. Lämna Rebecca på skolan, möta..... Vi tar det imorgon förresten. Kan ju inte spoila allt det roliga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0