INLÄGGSIDA alicemazing -

Oct. 26, 2012

Är nu på plats hemma efter minst sagt den bästa resan ever. Jag har haft det så bra så möjligt. Jag har varit ganska mycket "själv" när jag tagit mig till olika platser, shoppat och så. Kom ju mitt i veckan så alla jobbade och gick i skolan. Men förstår ni hur mycket man lär sig på att vara själv när man reser? Jag tror inte man gör det förrän man gjort det. Känner mig otrolig. Jag är bra jag. Är somsagt tillbaks i Sverige nu, efter en bra resa. Har träffat en ny kompis som bor i England men som har familj i Sverige. Haha, så roligt vi har haft det idag! Ödet att jag av misstag råkade radera spotify appen, och att mitt internet inte fungerade så att jag istället för att lyssna på musik hörde när hon pratade svenska. Överbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0