INLÄGGSIDA alicemazing -

Good day

Har tränat gym idag också:D nu lagar grabbarna mat och jag har haft en bra dag. Innan jag stack till gymmet var jag på nya Burger king i lödde. En av arbetsledarna visade mig runt och sen hade vi möte och därefter grillade vi och spelade lite brännboll. Asnice! Efter det blev jag lite upprörd, överreagera kanske något (men har lätt för det) men väljer att inte lägga energi på det. För det är inte värt att förlora något pågrund av en skitsak. Kanske det jag borde göra, börja se saker ifrån andra perspektiv. Men jag gjorde iallafall något bra, stack till gymmet istället för att sitta hemma och fundera. Vilket gjorde att allt släppte. Är inte det minsta sur längre faktiskt... Sjukt men sant. Påtal om något helt annat har mina ben förändrats på ngt sätt, blivit smalare men fått mer fett:( inte bra... Måste kötta nu! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0