INLÄGGSIDA alicemazing -

MONDAY




Myser i mammas hunkydory kofta och shorts ifrån björnborg. Gossemåndag
Gjorde en förändring som jag väldigt länge velat göra. Få bort dem gamla bilderna och få upp en header jag velat ett bra tag nu. Problemet var bara att jag inte vågade ändra något pågrund av att när jag "förhandsgranskade" såg det jätteskumt ut. Men nu säkerhetskopierade jag alla koder osv i en fil (ifall något skulle gå fel) och det gick superbra! Tänkte updatea er lite, har legat i sängen. Klickat hem lite kläder (inga speciella) ifrån h&m. Lite sånt där onödigt. Fast som ändå behövs. Inte bra att ligga hemma och dega, så därför tänkte jag läsa i engelskboken och om jag skulle få ett litet flipp så kanske jag åker en runda till gymmet. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0