INLÄGGSIDA alicemazing -

Sep. 30, 2012

Hejhej! Hade glömt hur tråkigt det är dagen efter man har druckit på tok för mycket alkohol. Huvudvärk och det känns som att jag har en sten i bröstet. Menmen, hade en bra kväll fram tills halv ett efter det mådde jag inte allt för bra. Eller nej, hela kvällen va skitbra. Började hemma hos mig med mina fina goa vänner, sen stack vi till helsingborg vid nio tiden, gick hem till en tjej i elin och julias klass och därefter blev vi bjudna på shots på ett ställe jag inte minns namnet på. Sen gick vi bort till tivoli och senare gick jag och mötte upp lite vänner ifrån kågeröd. Fick med dem till tivoli efter lite snack på hampan. Vid tre fick vi skjuts hem, orkade verkligen inte dansa i mina höga skor längre. Vet inte riktigt varför jag är vaken nu.. Men mår inte riktigt hundra. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0