INLÄGGSIDA alicemazing -

My day

Kikar in för att berätta absolut ingenting spännande tyvärr. En helt vanlig skoldag med inställd lektion har jag klarat mig igenom. Blev sedan hämtad av mamma och har spenderat min eftermiddag tillsammans med henne, åkte även till en liten by vid namn Svalöv där jag spenderade mestadels utav min barndom. Träffade en av mina favoritlärare ifrån högstadiet där, Adam! Vet att troligtvis vissa kommer bli lite småavundsjuka då han är en väldigt omtyckt lärare, detta mötet fick mig att påminnas om högstadiet. VILKEN, bra tid det var alltså! Mår inte speciellt bra idag, ont i magen, suget efter socker är så högt. Men jag ska klara detta, åtminstone tills helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0