INLÄGGSIDA alicemazing -

GET INSPIRED

Hur mitt träningsprogram ser ut och hur man finner motivation samt inspiration till att faktiskt tar sig till gymmet. Detta var en fråga jag inte tidigare kunde svara på, då jag befunnit mig i en liten bubbla denna sommaren.
Då vill jag tala om för er att denna bubblan innehållet allt för mycket skräpmat och på tok för lite träning. Men det var dags att inse att sommaren faktiskt är slut, nätterna blir längre och man hinner faktiskt tänka mycket mer under denna årstiden.
Problemen som fanns under sommaren men som man helt enkelt inte brydde sig om, börjar säkert men sakta jaga mig.Därför bestämde jag mig i måndags för att faktiskt börja ta träningen samt kosten på större allvar. 
 
Det här lär väl vara en typisk träningsvecka för mig framöver måndag-gym, möjligtvis något pass. Annars är jag ganska duktig på att träna själv. Tisdag- fotbollsträning Onsdag-Gym, möjligtvis både på morgonen + eftermiddagen Torsdag- Fotbollsträning Fredag eller Lördag- Vilodag eventuellt match Söndag-match

Motivation? Jag vet hur svårt det är att finna motivation, när man hellre vill ligga och slappa i soffan. I början, fas 1 där jag befinner mig nu känns väl allt tio gånger jobbigare. Dem där 30 minuterna på crosstrainern känns som evigheter. Men jag vet att redan nästa vecka kommer det kännas sååå mycket lättare.
Vilket gör det så lätt för mig att kämpa dem där sista 10 minuterna! Det bästa är att sätta upp mål, mål som du verkligen vill nå. Göra upp ett träningsprogram, skaffa en personlig tränare, köp snygga träningskläder, läs tidningar, hitta en snygg kille du vill imponera på,
 
GET INSPIRED! Etc Etc.
Det finns så himla många olika sätt att få motivation på! Varje person kan om dem verkligen verkligen vill. Whops så står man där på beachen eller kollar sig i spegeln nöjd som fan. Lets do this



Kommentarer
Postat av: Mira

Älskar alla måltidstips du lägger ut! Får många förslag och blir inspirerad. Fortsätt med dom, tack!!

2013-08-30 @ 17:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0