INLÄGGSIDA alicemazing -

Gutter

 

Igår var en heldag fyllt med blandade känslor, har nog aldrig fällt så många tårar under så kort tid. Blev nog lite jobbigare än vad det var när jag inte kunde ringa mamma. (mobilen är fortfarande på lagning) Men den slutade iallafall på ett bra sätt, drack på första gången på ungefär 6 veckor igår. Det är verkligen ingenting för mig längre, det är inte kul? Hade haft lika roligt utan dem där shotsen och drinkarna. Anyway, Josh bjöd hit norskar och skejtargrabbar och jag kan väl inte säga mer än att jag och Sara stortrivdes. Jag har inte gått upp ur sängen än utan väntar på att mamma ska komma hem, jag är så fruktansvärt hungrig just nu. Har inte ätit på nästan 12 h så är inte på det bästa humöret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0