INLÄGGSIDA alicemazing -

Frukt sol snygg rolig

Ganska trött i huvudet efter gårdagens pluggande, känns som att det är det enda jag lägger min tid på förtillfället. Längtar tills det där påsklovet om tre veckor, ändå känns det så förbaskat långt dit. Rubriken. "tänk pigga tankar" på mammas egna vis. Allt för att göra mig studiemotiverad, fast det är jag ju inte. Vill bara ta på mig dem där joggingbyxorna som idag hade känts extra gosiga. Men nej, fast här i fem timmar till. Fem timmar, låter just nu som en evighet. Dagarna går extra sakta när min solstråle inte är i skolan heller, trodde faktiskt hon skulle vara här idag.. Men somsagt, tänk positiva tankar. Frukt, sol, snygg, rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0