INLÄGGSIDA alicemazing -

Great ending

Vill ju inte vara den som är den, men har kört ett jäkligt jobbigt pass på gymmet idag. Bestämde mig för att gå på ett crossfitpass och fick bra med inspiration till fredag när jag ska träna med Sara. Bara utav uppvärmningen blev jag svettig, men måste tänka att det är otroligt bra träning och roligt! Hanna hörde av sig och ville ha en liten rundtur på gymmet, medan jag väntade på henne körde jag armar, så träningsvärk lär jag ha imorgon. Har förövrigt precis ätit lax, tomat och morötter. Glad av att denna dagen slutade på absolut bästa sätt


Kommentarer
Postat av: Hanna B

Du är duktig du snäckan!!

2013-02-13 @ 22:24:38
Postat av: Anonym

Var har du köpt dina träningsskor? Dom är SKIIIITSNYGGA!!!

2013-02-13 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0