INLÄGGSIDA alicemazing -

HERE COMES THE SUN

Började dagen med en go frulle med goaste Ana, när hon begav sig hemåt städade jag mitt rum tills min fina Sara kom hit, vi hade redan sen igår bestämt gymdate men bossig som jag är bestämde jag att vi skulle gå en runda i solen först, en timmes powerwalk i det goa vädret och sen begav vi oss till gymmet. Idag hade jag faktiskt förberett ett pass till oss, och när jag får bestämma, blir det såklart crossfit. 2 gånger 5 varv körde vi och sen fick Sara avsluta med att visa mig en jobbig magövning, nu kan jag så mycket som att säga att jag är kräkfärdig. Avslutade med lite stretch hemma och nu skriker magen efter mat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör man ett eget crossfit pass?

2013-02-02 @ 18:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0