INLÄGGSIDA alicemazing -

Mellomys <3

Gårdagens träning och promenix i skinnjacka runt halva Limhamn satte väl sina spår då jag mått riktigt dåligt hela kvällen, dock har jag fått i mig lite mat och Alvedon. Har kollat på danny hela dagen faktiskt och kan inte mer än att love him, har kollat MELLO för första gången detta året också (ni som känner mig vet att jag inte tycker om det och vet att ordet mello är något utav det töntigaste och löjligaste jag hört på länge. Haha som jag skrattar åt alla som skriver "åh mellomys med tjejerna nu" haha förfan....) anyway, artisterna var jättetråkiga och dåliga. Jättenegativ jag vet, Ulrik var kanske ändå lite bra. Men mellan artisterna var det roligt. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0