INLÄGGSIDA alicemazing -

My friday

Hello, åkte ju somsagt till Malmö igår och testade det relativt nya träningsvärket i Limhamn. Efter många om och men hittade jag till det satans gymmet, låg ju inte alls där jag hade föreställt mig. (Har varit i Limhamn ganska många gånger) men det var iallafall ett trevligt gym, träffade en instruktör som varit i Landskrona så var med på ett av hans kettlebells pass. Har ganska mycket träningsvärk idag. Vid åtta tiden åkte jag hem till mitt andra hem kan jag väl säga, där min extra mamma och fina barndomsvänner bor. Åt god middag och hade en mysig kväll! Idag har vi varit ute och gått och nu sitter jag på bussen påväg till stationen, saknar min mamma fruktansvärt mycket. Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0