INLÄGGSIDA alicemazing -

SOME QUESTIONS

Varför festar du aldrig längre?
Som ni alla vet som kikar in här på bloggen, följer mig på instagram så vet ni att jag börjat gymma ganska mycket och tränar fotboll. Jag har kommit till underfund med att det är inte så smart att blanda träning med alkohol plus att jag inte finner det lika roligt längre, är hellre fit än full. Väntar hellre tills sommare då  jag är 18 år fyllda!

Hur gör man ett eget crossfit pass?
Bra fråga, jag gjorde nog inte ett "riktigt" crossfitpass igår, men jag körde övningar som vanligtvis brukar finnas med i ett crossfit pass, igår såg woden (work of day) ut såhär
Hoppa hopprep 5 min
15 situps
10 boxjump/passa medicin boll
5 pullups
walking farmer med 5 kg
15 squats

Detta körde vi två varv sen vilade vi två minuter x 5 men man kan köra allt ifrån pushups, toes to bars till burpees och squats med kettlebells. Väljer man helt själv!

Vilken affär köpte du byxorna och hur mycket kosta dem?
Jag köpte byxorna på stadium och dem kostade lite mer än 400 kr på herravdelningen. 
Lätt värda att köpa. Sjukt sköna!

Vem är nemi?
Nemi är Cecilias pojkvän :)

Har du någongång varit kär?
Haha, ja det har jag. Fast blir väldigt svårt riktigt kär men väldigt lätt intresserad. När det kommer till killar är jag väldigt ytlig, går mycket efter utsidan. Därför träffar jag och stöter på ganska många korkade killar. Dålig vana

Hur snygg tycker du att du är på en skala 1-10?
Haha, vilken fråga. Beror på vilket humör jag är på, ibland en etta och ibland en tia!

Nämn 1 negativ och 1 positiv sak med "the old svalövs people" bl.a Ebba Lernesjö, Emmely Nilsson, Tova Andersson, Paulina Zelek, Felicia Samuelsson, Jasmine Nilsson, Erica Nilsson m.m
Men varför det? Skrev att ni skulle fråga vadsomhelst men jag tror dessa tjejerna vet vad jag tycker om dem. Jag har gått igenom så mycket saker med dem flesta.

Beskriv din drömkille
Han ska vara lite barnslig som jag, tycka om att träna/gymma (vara stor), ha en go accent, typ göteborgska. 

Varför är du och Emelie inte vänner längre?
Jag vet faktiskt inte riktigt, konstigt nog. Hon blev arg på mig och då blev jag arg. Sen har väl det hela bara gått lite överstyr. Lite sånt töntigt tonårsdrama faktiskt. Men lite ironi finns det bakom det hela ändå ;) haha.

Varför ska du alltid stå och puta med din rumpa på bilder som egentligen inte är så wow jag dör?
Hahaha, för att jag är nöjd med min rumpa. Folk som gillar att ta foto, brukar ta på just det dem är nöjda med, inte sant?  plus att det finns människor som tycker den är "WOW JAG DÖR" sen att du inte är en av dem, fine. Alla kan ju inte tycka min rumpa är wow. En löjlig fråga, därav mitt löjliga svar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0