INLÄGGSIDA alicemazing -

Shine bright like a diamond

Oj vad fina vänner jag har. Det är när något sånt här händer som jag verkligen ser vilka som är, känner verkligen redan nu hur fint 2013 kommer bli och hur bra det är att vissa människor kommer stanna kvar i 2012 och resten av åren för gott. Jo, jag är nog ändå jävligt lycklig. Tack 2013 för att du ger mig nya möjligheter till att växa och bli en bättre människa med bättre möjligheter och bättre människor. Och tack 2012 för att du lärde mig att prata skit och släppa in människor i ditt liv som inte vill dig väl bara skadar dig själv i slutändan, tack för att saker som det där stannar kvar där! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0