INLÄGGSIDA alicemazing -

Some workout done

Efter en några slizear pizza och en sovtur hade jag värsta ångesten. Åh vad jag aldrig mer vill äta äcklig skräpmat,, märker hur dåligt jag mår av det och att träningen går sämre då. Usch och fy. Nu "straffar" jag mig själv genom att äta gröt till middag. Gröt är något jag verkligen inte tycker om haha. Men men, that's for eating pizza. Annars körde vi ett hyfsat gött pass på gymmet idag med 100 armhävningar, 100 boxjump och 200 situps. Som uppvärmningen stod jag på löpbandet i tio minuter och körde hopprep, avslutade därefter med en kvart på löpbandet, några övningar och stretching. Fick bra träningssällskap idag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0