INLÄGGSIDA alicemazing -

Copenhagen

En bild ifrån min mysiga måndag som har spenderats i Köpenhamn med min fantastiska människa, vi må inte alltid komma överens men när vi väl gör det så mår jag och min själ så himla bra. Som idag, vädret var på vår sida och som lite socker på det hela fick jag med mig två nya saker hem hittade även den ultimata vårjackan i neonfärg, den är riktigt snygg men tyvärr fick den inte följa med hem idag. Blev lite tårögd men man kan ju inte få allt i livet. Nu fortsätter denna dagen med fotbollsträning. Ciao


Kommentarer
Postat av: Hannah

Du är så snygg!!!

2013-03-25 @ 19:35:28
Postat av: Anonym

Kan du inte visa vad du köpte?

2013-03-26 @ 12:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0