INLÄGGSIDA alicemazing -

How I need you

Igår fick en grabb mig att lyssna på denna låten. Ganska enformig men budskapet till mig var ju ganska tydligt. Gulligt, synd att jag inte ger människor en chans. Förutom mina vänner, mina vänner ger jag chanser. Eller egentligen inte chanser mer en chans. Jag har alltid varit känslig för svek och lögner, jag är otroligt känslig med andra ord. Ett svek eller en lögn, sen betyder man inte mycket för mig längre. Har tänkt på det ganska många gånger, det är inte många som får mer än en chans i mitt liv. Bara människor jag hade gjort exakt allting för, och jag kan säga att det är inte många i mitt liv som jag skulle gjort ens i närheten av allt för. Inte för att jag är mer speciell än alla andra. Men men, så är jag. Inte som alla andra med andra ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0